Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce komunikace III/00222 mezi silnicí II/425 a obcí Ladná
Navrátilová, Pavlína ; Loučka, Miroslav (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh rekonstrukce stávající pozemní komunikace III/00222 podle novelizované ČSN 73 6101. Tato rekonstrukce je prostorově omezená. Studie zahrnuje návrh nových návrhových prvků a návrh nového mostního objektu pod kterým se nachází železniční koleje. Obsahem bakalářské práce je kompletní návrh rekonstrukce pozemní komunikace a návrh mostního objektu.
Analýza návrhových prvků okružních křižovatek v závislosti na nehodovost
Novák, Jan ; Karpíšek,, Zdeněk (oponent) ; Mahdalová,, Ivana (oponent) ; Macur, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Dizertační práce se zabývá analýzou návrhových prvků okružních křižovatek a jejich vlivem na nehodovost. Cílem analýzy byla identifikace významných prvků okružních křižovatek, které mají vliv na nehodovost. Pro naplnění tohoto cíle byla využita metoda multifaktorového statistického hodnocení nehodovosti na základě výběrového souboru dat, vytvoření několika funkcí bezpečnosti, jejich ověření a interpretace výsledku. V práci bylo vytipováno několik návrhových prvků, které z pohledu mechanizmu dopravní nehody náleží do faktoru infrastruktury, jsou to: roční průměr denních intenzit (RPDI), průměr okružní křižovatky, šířka vjezdu, úhel na vjezdu, úhel na přímém průjezdu, lokalita a mnohé další. V základním souboru bylo cca 1200 OK. Po kontrole dostupnosti provozních dat klesl počet vybraných OK v souboru na 200. Nehodovost byla sledována v letech 2009 až 2016, tedy za dobu osmi let; celkem se jednalo o 2674 dopravních nehod. Výstupem této práce je model nehodovosti, který byl sestaven na základě analýzy návrhových prvků vjezdu OK a mapa kritických OK na území ČR dle empirického bayesovského odhadu nehodovosti. Závěrem byly identifikovány tyto významné parametry vjezdu OK: RPDI, úhel na vjezdu, kolizní vzdálenost, odchylka úhlů mezi rameny, výskyt pojížděného prstence, výskyt bypassu, typ vjezdu, výskyt přechodu pro chodce a okolní zástavba.
Vyhledávací studie obchvatu Rousměrova
Greguš, Jakub ; Hruban, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vypracování výhledové studie obchvatu Rousměrova ve dvou variantách, homogenizace úseku silnice I/37 na kategorijní šířku S9,5 a napojení zvolené varianty obchvatu na tento zhomogenizovaný úsek.
Vyškov – Severní obchvat
Greguš, Jakub ; Hruban, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vypracování výhledové studie severního obchvatu obce Vyškova, mezi silnicemi II/431 a III/37728, s ohledem na napojení veškerých stávajících komunikací, na rekonstrukci železnice č. 260 Brno – Přerov a na plánovaný rozvoj sportovního areálu obce Vyškov.
Vyhledávací studie obchvatu Rousměrova
Greguš, Jakub ; Hruban, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vypracování výhledové studie obchvatu Rousměrova ve dvou variantách, homogenizace úseku silnice I/37 na kategorijní šířku S9,5 a napojení zvolené varianty obchvatu na tento zhomogenizovaný úsek.
Rekonstrukce komunikace III/00222 mezi silnicí II/425 a obcí Ladná
Navrátilová, Pavlína ; Loučka, Miroslav (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh rekonstrukce stávající pozemní komunikace III/00222 podle novelizované ČSN 73 6101. Tato rekonstrukce je prostorově omezená. Studie zahrnuje návrh nových návrhových prvků a návrh nového mostního objektu pod kterým se nachází železniční koleje. Obsahem bakalářské práce je kompletní návrh rekonstrukce pozemní komunikace a návrh mostního objektu.
Analýza návrhových prvků okružních křižovatek v závislosti na nehodovost
Novák, Jan ; Karpíšek,, Zdeněk (oponent) ; Mahdalová,, Ivana (oponent) ; Macur, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Dizertační práce se zabývá analýzou návrhových prvků okružních křižovatek a jejich vlivem na nehodovost. Cílem analýzy byla identifikace významných prvků okružních křižovatek, které mají vliv na nehodovost. Pro naplnění tohoto cíle byla využita metoda multifaktorového statistického hodnocení nehodovosti na základě výběrového souboru dat, vytvoření několika funkcí bezpečnosti, jejich ověření a interpretace výsledku. V práci bylo vytipováno několik návrhových prvků, které z pohledu mechanizmu dopravní nehody náleží do faktoru infrastruktury, jsou to: roční průměr denních intenzit (RPDI), průměr okružní křižovatky, šířka vjezdu, úhel na vjezdu, úhel na přímém průjezdu, lokalita a mnohé další. V základním souboru bylo cca 1200 OK. Po kontrole dostupnosti provozních dat klesl počet vybraných OK v souboru na 200. Nehodovost byla sledována v letech 2009 až 2016, tedy za dobu osmi let; celkem se jednalo o 2674 dopravních nehod. Výstupem této práce je model nehodovosti, který byl sestaven na základě analýzy návrhových prvků vjezdu OK a mapa kritických OK na území ČR dle empirického bayesovského odhadu nehodovosti. Závěrem byly identifikovány tyto významné parametry vjezdu OK: RPDI, úhel na vjezdu, kolizní vzdálenost, odchylka úhlů mezi rameny, výskyt pojížděného prstence, výskyt bypassu, typ vjezdu, výskyt přechodu pro chodce a okolní zástavba.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.